Novinka 2014 – Xciting 400i ABS

Novinka 2014 – Xciting 400i ABS

Novinka 2014 – Xciting 400i ABS

Extratřída: sportovní maxiskútr KYMCO Xciting 400i ABS

V letošním roce slaví firma KYMCO dvacetileté výročí svého působení v Německu, a tak hned na začátku sezony vypouští také na náš trh silného dravce v podobě nového modelu Kymco Xciting 400i ABS. Zcela nově navržený, výrazně podmanivý maxiskútr vás okamžitě nadchne ohromujícím jízdním výkonem. Novinka nabízí výrazně jistější ovládání i vyšší bezpečnost a také skvělou výbavu. O pohon se stará nově vyvinutý motor s objemem 400 ccm, jež Xcitingu propůjčuje nadprůměrnou dynamiku. Tento výroční model dokonale spojuje požitek z jízdy s každodenním rytmem moderní doby.

 

Při vývoji nejnovějšího modelu řady Xciting se KYMCO koncentrovalo na tři základní faktory. Nový Xciting 400i ABS má být ještě dynamičtější, a přitom musí splňovat nejvyšší nároky na bezpečnost a jízdní stabilitu. Tajwanský výrobce tuto výzvu přijal a zhostil se jí s úspěchem sobě vlastním: nový Xciting 400i ABS poráží své předchůdce rozdílem třídy.

 Srdcem tohoto modelu je kompletně nový motor o objemu 400 ccm se čtyřventilovou technikou a vstřikováním paliva. S výkonem 26,5 kW (36 koní) a maximálním točivým momentem s hodnotou 37,7 Nm poskytuje tato kapalinou chlazená pohonná jednotka maximální dynamiku a řidič se může radovat z každého povelu plynu. K tomu napomáhá i fakt, že nový Xciting 400i ABS je se svou hmotností 209 kg o téměř 20 kilogramů lehčí, než jeho předchůdce. A to jsou ty nejlepší předpoklady, aby byl nejrychlejším ve své třídě. Nově konstruovaný rám nazvaný „dual underbone Design“ zaručuje skvělou ovladatelnost, vysokou stabilitu a minimální vibrace.

 Brzdová soustava splňuje vysoké bezpečnostní nároky díky modernímu technickému řešení, které nyní nabízí radiálně montované čtyřpístkové třmeny vpředu jako u supersportů, výrazné, frézované kotouče Wawe a systém ABS, jež pochází od renomovaného specialisty, firmy Bosch. Tento brzdový systém se nyní stará o suverénní pocit jistoty v každé jízdní situaci a patří k tomu nejlepšímu, co může současný trh nabídnout.

 Také v oblasti komfortu a výbavy nebyl dán prostor pro kompromisy! Celková ergonomie vozidla, kompaktní rozměry, stabilní rozvor i umístění sedla jsou poskládány tak, že ideální jízdní pozici nalezne každý pilot! Přístrojová deska ladně kombinuje analogový otáčkoměr s velkým LCD panelem informujícím o rychlosti, teplotě chladící kapaliny, množství paliva či ujeté vzdálenosti a v neposlední řadě také o stavu nabití baterie. Výrazná opěrka na sedadle řidiče podtrhuje komfort stejně jako osvětlený zavazadlový prostor pod sedlem s objemem 42,7 litrů. Zásadní novinkou je denní LED svícení, pohodlné výklopné stupačky pro spolujezdce a externí zásuvka na 12V v přihrádce na rukavice jsou dnes již samozřejmostí.

 Nezaměnitelný design modelu Xciting 400i ABS ohromí výrazně zvýšenou linií zadní partie i ostře řezanými tvary přední masky s integrovanými LED blinkry. Čtyřstovka vyzařuje čistou dynamiku a je dokonalou volbou pro řidiče vyznávající sportovní design, jež není na úkor komfortu a pohodlí!

Zdroj: MSA -Motor Sport Accessoires GMBH

Posted by Pavel Vaverka

Comments are closed.